Voi pöh.. Mä vaihdoin hiljakkoin pankkia, kun olin joku vanha kultapossu-kerholainen Jalka suussa, ja päätin sitten vähän uudistaa tilejäni jne. Otin samalla pikku remonttilainankin. No, nty siis vanha, tuttu ja turvallinen pankki jäi unholaan ja siirryin Tapiolan asiakkaaksi. Kaikki on toiminut ihan hyvin, mutta tänään huomasin yhden pienen ongelman. Meinasin ottaa viikonlopun varalle Ainalainan pikavipin, mutta hitto .. siellä ei toimikkaan verkkopankkitunnistautuminen Tapiolan puolella. Mä olen yrittänyt itselleni nyt vannottaa, että käyttäisin vain näitä pikavippipaikkoja, joissa on verkkopankkitunnistautuminen. No, taas oli sitten ihan pakko periaatteista tinkiä ja ottaa pikavippi ihan vaan tekstarihakemuksella.. Vaikka niin olin vannonut. On muuten ihan hyvä, että noi pikavipit on pikku hljaa siirtynyt pääpainoltaan pois noista tekstarihakemuksista. Jotenkin paljon luotettavamman oloista, kun on verkkopankkitunnistautumiset ja kaikki muut pelit ja vehkeet.